
DORTMUND – Almanya’nın Dortmund kentinde bu gece saat 24.00’den itibaren 4 kişi ve üstü grupların bir araya gelmesi yasaklandı. Dortmund Büyükşehir Belediye Başkanı Ullrich Sierau, toplanan grupları vatandaşların polise ihbar etmesini istedi.
Kurallara uymayanları 25 bin euroya kadar para cezasının beklediğinin altı çizildi. Dortmund Emniyet Müdürü Gregor Lange, kuralları uygulamayan ve saldırgan davrananlar hakkında cezai soruşturma açılacağını vurguladı. Dortmund’da şu ana kadar 115 koronavirüs vakası tespit edildi.
Tags: 25 bin euroceza
1
Gurbetçi Vatandaş Karakolda Hayatını Kaybetti.
31532 kez okundu
2
Almanya’da Gurbetçi Kayınbaba ve Damadı Öldürüldü.
29229 kez okundu
3
Gurbetçi Genç Trafik Kazasında Hayatını Kaybetti.
25138 kez okundu
4
Düğün Konvoyuna Katılan Gurbetçilere Ait 20 Araç Trafikten Men Edildi.
23116 kez okundu
5
Almanya’da 21 Yaşındaki Engelli Türk Kızı Uçaktan İndirildi. Detaylar Haberde.
22347 kez okundu